Alla inlägg under mars 2014

Av Banan Kaka - 2 mars 2014 14:59

God eftermiddag. Jag vill bara infomera om att Katt Nr. 84 är försvunnen. Så här ser han ut :

1. Välbyggd kisse ( äter endast icas tonfisk på burk )

2. Svart

3. Fyra ben med lång svans


     HJÄLP MIG ATT HITTA KATT NR. 84!

 Tack på förhand. Om Katt 84 ej hittas kommer jag att ringa Märta. Märta är polis och vi är mycket goda vänner. Jag tror hon tycker om mig mycket ty hon är här ofta och tittar till mig och katterna. Jag är helt säker på att hon tycker att jag har bra personlighet och hon älskar mina katter. Vad annars skulle hon vara här för?

 En gång kom hon hit med förstärkning. Då fick jag baka mycket bullar må ni tro! Om man spolar fram i historien var det ingen som ville ha bullarna. Fy så oförskämt. Det enda dem ville ha var andra grejor i mitt hem som de sedan lade i plastpåsar. Ja,ja något får man väl bjuda på...


Ps. Vädret är förjävligt. När jag var ung så var det 1m snö i Mars men nu är det vårblommor på gräsmattan hemma hos Ingrid. Vad gör ungdomarna med våran värld? Vänta och se. Jag har sett mycket må ni tro. Ds.


  MVH Ulla

 HJÄLP MIG HITTA KATT NR. 84!

 Jag har 50 öre som skramlar i plånboken till dig som hittar kissen.

Presentation


Detta är en mycket seriös blogg. Vi som skriver heter Ingriiiiid å Ula. Vi jillar katter å äta banankaka.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem e koolast?
 Ula
 Ingriiid
 KATTER

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards