Direktlänk till inlägg 10 januari 2013

Ute ur potatiskällaren

Av Banan Kaka - 10 januari 2013 15:57

                                                  
Godeftermiddag alla glada människor!


Nu har jag vågat gå ut ur potatis källaren efter alla smällar som var natten mellan 2012-12-31 och 2013-01-01..... (Eller vilket år är det? För det står 2013 i tiningen men jag har för mig att det är 1992. Eller är det jag och Ingrid som är sena ute?) När jag kom ut ur potatiskällaren på min lilla trädgård så såg det inte ut som om det hade varit krig.Så jag och katterna gick in igen...

Jag tror att Ingrid klarade sig bra på Olsons åker,må vi hoppas.

Om det var krig må vi hoppas att vi inte förlorade. Om vi vann "3:dje världskriget" så var det nog tack vare min aldra bästa Kamrat, INGRID. Jag ska nog ta en fin cykeltur till Ingrid och titta att hon överlevde(visste ni att dom har uppfunnit en "cykel" med två lika stora hjul? Jag är imponerad.). Eftersom att jag är så snäll och smart för att trycka fram en så kallad "Smiley" så ska ni få titta på en sådan. En sådan apparat som "Smileyn" använder hade jag i potatiskällaren när det var krig för 10 dagar sedan... Skaffa en sådan. Du kan köpa en sådan apparat i din lanthandel i byn.



  



MVH  Ulla

 
 
Ingen bild

Ingrid

12 januari 2013 12:53

Kära Ulla,

Allt gick som planerat vid Olsons åker. Det visade sig vara fyra ungdomar som smällde bomber eller nåt. Det var underliga bomber de sköt upp rakt upp i luften, de small och skimrade i olika färger. Men värst av allt; Ungdomarna SKRATTADE! Vart är världen påväg? De måste varit någon form av soldattrupp för alla hade likadana huvtröjor som det stod YOLO på.
Jag tog inga risker och sköt ner allihop med hagelbössan. Sedan gick jag hem och satte mig i potatiskällaren. Fast det har jag berättat mer om i en annan "kommentar".
Känns som om jag har gjort en insatts för landet nu.

/Ingrid

 
Ingen bild

Ulla

12 januari 2013 13:36

Kära Ingrid...

...Vi kanske borde göra en liten insändare till tidningen om ungdomarna. Så där kan dom ju inte hålla på. Skratte och skjuta upp bomber är inte kul... Tänk om en hade träffat mig eller dig eller våra katter...Stackas katt!
Vad är "YOLO"? Det är iallafall ingen kattras de vet jag må du tro.... Kanske borde "Googla" det på "Google" ( vad är "Google"?)
Tack kära Ingrid, för din insatts för vårat land SVERIGE...
Du är så "COOL" ("COOL" är ett "COOLT" ord har jag hört...).


//Från din kära Ulla

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Banan Kaka - 15 augusti 2014 19:05


Hej kära bloggläsare! Som ni säkert redan har har kunnat lista ut så är bysten hos en dam i min ålder inte särksillt späntsig. Så här om dagen begav jag mig till Britts Manufaktur för att köpa en sån där bysthållare. Det kändes som lite onödiga penga...

Av Banan Kaka - 27 april 2014 15:48

Lite tidigt för #wcm kanske men Gunilla Persson må ha några skruvar lösa, men hon är obeskrivligt vacker.     ...

SEX

Av Banan Kaka - 27 april 2014 15:26


  Ikväll blir det filmkväll med twilight sex- Mr beanpire. Hoppas att den sjätte filmen inte är lika kass som de föregående. Vi laddade ner den helt lagligt från 4chan, så det verkar pålitligt. Hälsningar Ulla och Ingrid   ...

Av Banan Kaka - 27 april 2014 15:18

Nu var de dags att elda upp utemöblerna igen. Såhär vid majbrasan är det ju faktist lagligt. Inte för att jag brukar bry mig om sånt, men det är ju lite grädde på moset så att säga. Hoppas alla swagers och yoloinas har ett fortsatt bra 2014. Yours ...

Av Banan Kaka - 2 mars 2014 14:59

God eftermiddag. Jag vill bara infomera om att Katt Nr. 84 är försvunnen. Så här ser han ut : 1. Välbyggd kisse ( äter endast icas tonfisk på burk ) 2. Svart 3. Fyra ben med lång svans        HJÄLP MIG ATT HITTA KATT NR. 84!  Tack på förh...

Presentation


Detta är en mycket seriös blogg. Vi som skriver heter Ingriiiiid å Ula. Vi jillar katter å äta banankaka.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem e koolast?
 Ula
 Ingriiid
 KATTER

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards