Direktlänk till inlägg 9 februari 2013

Det nya bilblioteket

Av Banan Kaka - 9 februari 2013 15:05

"Cha cha bloggen" som man säger nu för tiden. Under året som gått har kommunen tydligen byggt ett helt nytt bibliotek till byhålan. Besökte det igår för att lämna tillbaka en bok som jag lånat, Borta med vinden. Jag lånade den för si sådär 73 år sedan, men det får de ta. Det viktiga är ju att de fick tillbaka den.

Nu ska jag släcka branden på spisen, försökte steka plättar , men det gick tydligen inte så bra.


Med vänlig hälsning

Ingrid



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Banan Kaka - 15 augusti 2014 19:05


Hej kära bloggläsare! Som ni säkert redan har har kunnat lista ut så är bysten hos en dam i min ålder inte särksillt späntsig. Så här om dagen begav jag mig till Britts Manufaktur för att köpa en sån där bysthållare. Det kändes som lite onödiga penga...

Av Banan Kaka - 27 april 2014 15:48

Lite tidigt för #wcm kanske men Gunilla Persson må ha några skruvar lösa, men hon är obeskrivligt vacker.     ...

SEX

Av Banan Kaka - 27 april 2014 15:26


  Ikväll blir det filmkväll med twilight sex- Mr beanpire. Hoppas att den sjätte filmen inte är lika kass som de föregående. Vi laddade ner den helt lagligt från 4chan, så det verkar pålitligt. Hälsningar Ulla och Ingrid   ...

Av Banan Kaka - 27 april 2014 15:18

Nu var de dags att elda upp utemöblerna igen. Såhär vid majbrasan är det ju faktist lagligt. Inte för att jag brukar bry mig om sånt, men det är ju lite grädde på moset så att säga. Hoppas alla swagers och yoloinas har ett fortsatt bra 2014. Yours ...

Av Banan Kaka - 2 mars 2014 14:59

God eftermiddag. Jag vill bara infomera om att Katt Nr. 84 är försvunnen. Så här ser han ut : 1. Välbyggd kisse ( äter endast icas tonfisk på burk ) 2. Svart 3. Fyra ben med lång svans        HJÄLP MIG ATT HITTA KATT NR. 84!  Tack på förh...

Presentation


Detta är en mycket seriös blogg. Vi som skriver heter Ingriiiiid å Ula. Vi jillar katter å äta banankaka.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem e koolast?
 Ula
 Ingriiid
 KATTER

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards