Alla inlägg under mars 2013

Av Banan Kaka - 20 mars 2013 15:49

Hallå alla ungdomar och Ingrid.

Jag har inte kunnat skriva på bloggen för att jag hittar inte mitt "knappbord" som det kallas. Men nu tänkte jag att jag måste skriva lite ändån på bloggen så får vi se när "knappbordet" hittas. Jag satte upp en bild på "knappbordet" på lanthandeln så vi hoppas att någon ringer mig på min telefon och säger att dom har hittat det. Jag skrev att hittelönen skulle bli en burk blåbärssylt från 1962 så vi hoppas att det lockar lite att hitta "knappbordet".


Om du hittar mitt "knappbord" så meddela Ulla är du snäll. Då bjuder jag på en glasburk med blåbärssylt från 1962. Det är fina grejer det du. Den har stått i potatiskällaren.


Men nu ringer det på dörra. Jag må hoppas att det är mitt barnbarnsbarn Olof ( han är rörmockare må du veta!) för han skulle komma hem till mig idag och fixa toaletten för något stort och hårigt har suttit fast där sedan i förmiddags.  Och sen ska Olof hjälpa mig att leta reda på katt Nr. 106 för han försvann i förmiddags med. Ojojoj...Vi må hoppas att den lille stakaren inte mår dåligt. Undra vart han är...

Nej nu vill nog inte Olof vänta mer så nu måste jag gå och öppna dörra.

Glöm inte att leta efter "knappbordet"!

Med vänlig hälsning


Ulla

Presentation


Detta är en mycket seriös blogg. Vi som skriver heter Ingriiiiid å Ula. Vi jillar katter å äta banankaka.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem e koolast?
 Ula
 Ingriiid
 KATTER

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards